Nu är det min tur!

Ja med dunder och brak sätter jag igång min lilla blogg! eller kanske inte riktigt så men har gått och tänkt mycket på om man ska ta och göra som alla andra och skapa sin egna blogg!?

En helg med för mkt plugg, för lite socialt och träning känner jag att jag behöver lite motivation.  Motivation för att lyckas och då inte bara för pluggadest skull. Utan för att lyckas med allt jag vill! Om jag sätter mina mål på papper och inte bara i mitt huvud är det lättare att kämpa för dem. Man ger helt enklet inte upp! Jag måste också säga att desigen här inte är gjord av mig! Den är gjord av http://www.snyggareblogg.se . Jag kommer att använda den tills jag helt enkelt kommit in i allt och lärt mig hur man gör osv!
Mitt första inlägg, känns faktiskt bra! nu blir det lite mer plugg ett tag för att se vad man mer ska hitta på en söndag som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0