Lite panik!

Det är nu måndag hjärnan är trött men går ändå går högvarv av allt jag måste göra! Mest panik är det över matteprovet i morgon. Nationella i matte c och visst har jag gått från att vara rätt dålig i matte till rätt bra till dålig igen! hade ett G när jag slutade 9an, Fick nästan mvg i matte a, hälften mvg och vg men med ett vg på nationella var det inte mkt att göra. Sen även ett starkt vg i b-kursen. Jag gick in för ett vg men vill nu helst klara ett g i matte c. det är inte så svårt men det blir helt enkelt för mycket. Men utom matten imorgon så är det tre inlämningar och två prov kvar. och allt ska vara inne helst innan fredag. Vilket hade varit rätt lugnt om jag inte skulle jobba torsdag och fredag och lördag... Men allt går om man vill och inte ger sig. Jag jag kan göra dåliga inlämningar men det vill jag inte! Det är illa nog att jag kommer få vg i psykologi och antagligen i några kurser till... Men orkar man inte plugga mer än vad man gör så får man helt enkelt skylla sig själv. Nu blir det mat och sedan fortstatt plugg i matte och psykologi! Önskar mig själv lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0