Godmorgon!

Godmorgon! sitter här med en kopp te och allmänt chillar! Är ju helt ledig idag så vi tog liten sovmorgon. Å gud så skönt detta var! Nu blir det snart en tur till frisören. ska nog tona/slinga/färga om mitt hår, det behövs!
Men har inte riktigt bestämt mig exakt hur så det får vi prata om när jag kommer dit!
Så här ser nästan mitt hår ut nu! Lite slingor i ljust och även några kopparfärgade. bilden togs ganska nära inpå förra frisörsbesöket så det är inte riktigt lika glansigt.
Den prickiga saken på bilden är våran hund Zonda, går också under namnet gris:) Hon fyllde rätt nyligen 1 år, den 19april för att vara exakt och kom till oss den 19juni 2011! En mysigare hund kan man leta bra länge efter. Iaf inomhus, kuddar och filtar är det bästa hon vet!
hund+jag
Det känns som om det kanske bara var en liten luring med förkyldkänningarna igår, hoppas verkligen det! Inget kul att bli sjuk lagom till bal och studenten! ska ta det lite lugnt nu och inte göra något en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0