...

vad var det jag sa att jag skulle göra?? inte plugga iaf :P
inte alls jag som hade panik för en timme sedan?
Jag borde få pris för allt jag kan hitta på för att slippa plugga!! När jag var klar med förra inlägget så gick jag ut i köket för jag trodde maten snart skulle vare klar inte så var det inte! Minst trettio minuter kvar innan jag får mat? Så länge överlverer jag inte! så det blev några mackor prata lite mamma och sen pappa i telefonen. Vilade mig en stund för det kändes som huvudet skulle explodera! Nu efter att jag har lyssnat eller tittat på nyheterna och ätit mat har jag försökt leta efter insperation till min håruppsättning inför balen. Men hittade inte mycket :(
Gick lite insperation om hår och försökte mig på en fiskbensfläta utan hjälptofs. Gick väl sådär, men det blev en inbakad fläta istället. Som jag förövrigt är helt nöjd med! känns chill och passar min sinnesstäming.
Men nu är måste jag plugga dock så har det slutat regna och jag skulle sååå vilja ta mig en löptur. Men  det får vänta! skolan först motion sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0