Död tjej!

Äntligen hemma igen!!
Det har varit en lång dag och det blir nog en film rätt snart! Bara krypa upp i sängen och mysa!  Matteprover gick nog sådär! jag håller alla mina tummar att jag får 12poäng som är g gränsen! Även om jag inte skulle vara nöjd egentligen så får man ta det positivt!
Men gött att det är fredag iaf, ingen skola imorgon så det blir fem dagar utan skola! det blir istället jobb och plugg!
Sitter och slötittar på hockyn med mina päron och våran prickiga gris Zondis :)
Slänga in en liten bild! Känner att det speglar min egna sinnesstämning!
Detta är en av våra fem katter.  Nämligen tioåriga tuss som är älsta katten och den som bestämmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0